Hej alla körvänner
Tyvärr måste jag meddela att fiket inte kan ha öppet idag!
Fick ett MMS av Mia i går kväll:
Hej!
Jag behöver tyvärr meddela att vi inte har möjlighet att ha öppet Café HEJ i morgon pga personabrist. Ber om ursäkt för besvär och önskar er en fin sista onsdag i Tingssalen och stort lycka till inför konserten nästa vecka.
Varma hälsningar Mia, Hej främling.
Hon säger även att det varit en ynnest att ha oss på besök!
// Rolf J