Hej alla körvänner

Tyvärr måste jag meddela att fiket inte kan ha öppet idag!

Fick ett MMS av Mia i går kväll:

Hej!

Jag behöver tyvärr meddela att vi inte har möjlighet att ha öppet Café HEJ i morgon pga personabrist. Ber om ursäkt för besvär och önskar er en fin sista onsdag i Tingssalen och stort lycka till inför konserten nästa vecka.

Varma hälsningar Mia, Hej främling.

Hon säger även att det varit en ynnest att ha oss på besök!

// Rolf J